Kørelærer

Hugo Frost kørelærer i Køge

Jeg hedder Hugo Frost og er en moderne og praktisk orienteret kørelærer med køreskole i Køge – som er uddannet på Dansk kørelærerskole i Brøndby.

Som kørelærer går jeg op i at du bliver klædt på til at blive en dygtig og ansvarsfuld billist, for en kørelærer skal også kunne give en garanti for at du har de teoretiske og praktiske færdigheder der skal til for at få et langt og sikkert liv i trafikken. Den tryghed giver jeg som kørelærer.

Derfor arbejder jeg som kørelærer

Jeg arbejder som kørelærer fordi lysten til at uddanne nye bilister er stor. Alle kan lære at køre bil og det er lige meget om man er 17 år eller 65 år,  så skal i nok lære det. Målet er at eleverne skal glæde sig til at se deres kørelærer til alle teori og køretimer. Man lærer bedst når man har det sjovt, det er derfor beståelsesprocenten er høj hos Hugo`s Køreskole.

Som kørelærer kan jeg:

Tilbyde kørekort til bil, generhvervelse samt rutine timer. Jeg er som kørelærer veluddannet, tålmodig og pædagogisk, så har du aldrig kørt bil før, er du ordblind eller nervøs for at køre bil, så er det ikke noget problem,  vi skal nok finde ud af det.

Som kørelærer arbejder jeg med det nyeste undervisningsudstyr og dette sammen med en grundig gennemgang af teori og praktik gør at du er godt stillet, når du skal ud og køre på de danske veje.

Teoriundervisningen på vores køreskole foregår i Køge. Du kan vælge om du vil gå til teori hver mandag eller onsdag Vi har teori 1 gang om ugen, og kørsel på vej 1 gang om ugen… Ellers kører vores køreskole små hold med max 6 elever. Derfor stor beståelses procent

Fleksibel kørelærer

Med mig som kørelærer tager det normalt 8 uger fra start til teoriprøve før dit kørekort er i hus. Først har vi teori 1 gang om ugen, bagefter kørsel på vej 1 gang om ugen.

Pga. de lange Ventetider hos politiet kan kørekortforløbet ikke foregå hurtigere

Måske den bedst motiverende kørelærer i Køge…

Billeder fra glatbane

ELEVER FRA HELE OPLANDET

Som køreskole har vi haft flere elever fra andre byer så som:

• Herfølge

• Solrød

• Hårlev

• Haslev

• Ølby

• Jersie

• Store Heddinge

• Ejby

HUGOS KØRESKOLE

En køreskole med en særdeles høj beståelsesprocent beliggende centralt i Køge. Med stor pædagogik og moderne underrvisningsmetoder kommer eleverne nemt og hurtigt gennem forløbet med at tage kørekort.