Generhverv

Generhverv / kontrollerende i Køge som speciale.

Gør som de andre læs selv på teori,

Du kan købe en kode til online teori med prøver, og selv læse teori, når du er klar til en prøve bestiller jeg en teoriprøve

Pris på teori hvis du selv læser: kode til online teori 400,- kr prøvegebyr 1000.- kr

Køreprøven.

Efter teoriprøven bestiller jeg en praktisk prøve, så kører vi en tur et par dage før prøven, så vi kan se om du kan bestå en prøve eller hvad du skal gøre bedre.

Jeg hedder Hugo Frost og er en moderne og praktisk orienteret kørelærer med køreskole i Køge – og jeg har nærmest generhverv/kontrollerende Køreprøver som speciale..

Som kørelærer går jeg op i at du bliver klædt på til at blive en dygtig og ansvarsfuld billist også når det gælder generhverv.

Ved generhverv er det oftest teorien der driller.

Generhverv skal gå hurtigt

Jeg arbejder som kørelærer fordi lysten til at uddanne bilister er stor. Alle kan lære at køre bil og det er lige meget om man er 17 år eller 65 år – når det drejer sig om generhverv er det vigtigt at man som kørelærer drager nytte af billistens ofte store erfaring – for så går det hurtigt.

Generhverv og teori

Jeg er som kørelærer veluddannet, tålmodig og pædagogisk, så selv om du som generhverv ikke har set en teoribog i lang tid skal vi nok finde ud af det.

Som kørelærer arbejder jeg med det nyeste undervisningsudstyr og dette sammen med en grundig gennemgang af teori og praktik gør at du som generhverv er godt stillet, når du skal til prøver.

Generhverv uden fordomme

I mine øjne skal der ikke meget til før kørekortet ryger – så derfor kan du trygt møde op hos mig – jeg har ingen fordomme overfor generhverv.

Måske den bedst motiverende kørelærer i Køge når det handler om generhverv.

ELEVER FRA HELE OPLANDET

Som køreskole har vi haft flere elever fra andre byer så som:

• Herfølge

• Solrød

• Hårlev

• Haslev

• Ølby

• Jersie

• Store Heddinge

• Ejby

HUGOS KØRESKOLE

En køreskole med en særdeles høj beståelsesprocent beliggende centralt i Køge. Med stor pædagogik og moderne underrvisningsmetoder kommer eleverne nemt og hurtigt gennem forløbet med at tage kørekort.