Lovpakker

Hvad alm lovpakke indeholder hos Hugos køreskole

Fri teori

1 år.

Vi har teori 1 gang om ugen. Det er personligt undervisning og ikke kedeligt pc undervisning, jeg kører med små hold max 6 personer, så du kan få mere ud af undervisningen

Manøvrebane

4 lektioner a 45 min incl leje af bil og forsikring, samt transport fra køge st og hjem igen

Tiderne til kørsel på manøvrebane ligger så vidt muligt i weekenden eller om aftenen, så du ikke skal tage fri fra skole eller arbejde

Kørsel på vej

16 lektioner a 45 min. incl evalurering af kørsel

Hvis du bor i nærheden af køge kan jeg hente dig hjemme, ellers mødes vi ved teorilokalet.

Da jeg har prioteret en ½ time mellem hver køretime er der tid til at sætte den ene elev af og køre ud og hente den næste, så du ikke skal køre med en anden elev i bilen.

Jeg prøver så vidt muligt at planlægge manøvrebane, glatbane, førstehjælp og kørsel uden for skole/arbejstid, men det kan måske blive nødvendigt at køre på vej, om morgenen/formiddagen en enkelt gang imellem, hvis der ikke er ledige tider om eftermiddagen, da alle eleverne helst vil køre om eftermiddagen.

( det er nemmere at lære og køre uden for myldretiden i starten )

Glatbane

4 lektioner incl leje af bil og forsikring, samt transport fra køge st og hjem igen. Køretiderne på glatbane ligger så vidt muligt om eftermiddagen eller i weekenden. så du ikke skal tage fri fra skole eller arbejde.

Eleverne er med til at bestemme hvad dag og tid vi skal på glatbane.

Hvad lovpakke ikke indeholder hos hugos køreskole

Førstehjælpskursus  ( kan tages på køreskolen da jeg også er førstehjælpsinstruktør )

Lægeerklæring

Pas foto

Prøvegebyr

Ekspeditionsgebyr

Køreprøve ( opvarmning og billeje )

ELEVER FRA HELE OPLANDET

Som køreskole har vi haft flere elever fra andre byer så som:

• Herfølge

• Solrød

• Hårlev

• Haslev

• Ølby

• Jersie

• Store Heddinge

• Ejby

HUGOS KØRESKOLE

En køreskole med en særdeles høj beståelsesprocent beliggende centralt i Køge. Med stor pædagogik og moderne underrvisningsmetoder kommer eleverne nemt og hurtigt gennem forløbet med at tage kørekort.